عطش عشق

باز پیراهن مشکی به تنم کرد ارباب...

عطش عشق

باز پیراهن مشکی به تنم کرد ارباب...

مسابقه بوی سیب در دو بخش مکتوب و رادیویی شامل موضوعاتی همانند کربلا جاری در زمان و مکان، نماز ظهر عاشورا، عزت حسینی از کربلا تا شام، حسینی ماندن و دشمن‌شناسی تشکیل شده است.

مسابقه مکتوب

مسابقه مکتوب نیز از ایده‌های نو، نقد و نظر و رادیو نگاران تشکیل شده که خود رادیو نگاران نیز شامل رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

در بخش ایده‌های نو، ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه برای ساخت یک برنامه رادیویی ویژه ماه محرم و صفر در این بخش به مسابقه گذاشته می‌شود، شرکت کنندگان باید با شناسایی موضوعات، منابع و کار‌شناسان عاشورایی طرح این برنامه رادیویی را در پایگاه بوی سیب مکتوب کنند.

انتشار اخبار، اطلاعات، نقد و ارزیابی برنامه‌های عاشورایی رادیو در رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، ‌ وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی در بخش رادیو نگاران مورد بررسی قرار گرفته است.

مسابقه رادیویی

مسابقه رادیویی نیز از دو بخش حرفه‌ای و مردمی تشکیل شده است؛ بخش حرفه‌ای شامل بخش جاری و ویژه می‌شود که بخش ویژه از آنونس، مستند، نمایش کوتاه، آزاد و خلاقانه بوده و بخش سطح مردمی نیز از برنامه‌های کوتاه، گزارش‌های مردمی و آوای من تشکیل شده است.

در بخش ویژه (سطح حرفه‌ای) برنامه سازان رسانه ملی می‌توانند به صورت مستقل آثار خود را در قالب‌های چهارگانه به دبیرخانه طرح ملی بوی سیب ارسال کنند.

آثار می‌تواند در کلیه موضوعات مرتبط با محرم و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد، امام موضوعات اعلام شده در آیین‌نامه طرح ملی بوی سیب از امتیاز ویژه‌ای برخوردارند.

تمامی مراحل ثبت نام و ارسال آثار در بخش‌های مختلف از طریق پایگاه اطلاع رسانی بوی سیب به نشانی «bouysb.ir» انجام می‌شود.

مهلت ارسال آثار از ابتدا تا انتهای محرم الحرام (۴ آبان ماه تا ۲ آذر ماه سال ۹۳) است.

ده‌ها هزینه و کمک هزینه سفر به کربلای معلی، هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای فرهنگی از دیگر جوایز طرح ملی بوی سیب به شمار می‌رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی